طراحی داخلی یک فروشگاه لوکس و مدرن که به همه نیاز های مشتری و فروشنده پاسخ مناسب بدهد در مرحله اول نیاز مند درک درست نیاز مندی ها و بهره مندی از دانش طراحی در زمینه ترکیب مناسب احجام و همنشینی مناسب متریال و رنگ هاست .
در طراحی داخلی فضاهای فروشگاهی دارای برند به کار گیری لوگو یا عنوان برند به عنوان المان تکرار شونده در طراحی داخلی حائز اهمیت است .
![](https://tolicakitchen.com/uploads/2021/04/jpg/3f51002cd97a83dd8d015272c5785d52.jpg)
![](https://tolicakitchen.com/uploads/2021/04/jpg/73729f2632be4ce224e5a9186e12fd43.jpg)
استفاده از رنگ طلایی در کنار متریال هایگلاس سفید و پاخور استیل به لوکس تر دیده شدن طرح کمک می کند و جلوه ی زیبایی از درخشش متریال ها را درکنار سنک مشکی کف نمایان می کند .
پانل کاری در ورودی با ایجاد شیارهای افقی طرح متنوعی ایجاد می کند و در کنار لوگوی برند به تعریف فیلتر ورودی می پردازد .